Πρέπει να κόψω τα λιπαρά για να αδυνατίσω;

Πολλοί στην προσπάθεια τους να μειώσουν το βάρος ή το λίπος του σώματος τους, μειώνουν  πολύ ή εξαλείφουν τελείως τα λιπαρά από τη διατροφή τους.

 

Αυτό όμως δεν είναι σωστό…. 

 

Οι μεταβολές του βάρους  είναι ΜΟΝΟ αποτέλεσμα του ΙΣΟΖΥΓΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, δηλαδή της ισορροπίας της ενέργειας, που «εισέρχεται» στο σώμα μας και της ενέργειας που «βγαίνει» από αυτό, λόγω βασικού  μεταβολισμού και της δραστηριότητας.

Άρα για να μειωθεί το βάρος ενός ανθρώπου, πρέπει να δημιουργήσουμε αρνητικό ισοζύγιο ενέργειας. Δηλαδή οι θερμίδες που προσλαμβάνουμε να είναι λιγότερες από αυτές που καίμε σε ηρεμία και άσκηση.

 

Επομένως δεν υπάρχει κανένας λόγος να κόψουμε  τα λιπαρά από τη διατροφή μας καθώς το λίπος είναι απαραίτητο για το σώμα.

 

Το λίπος  ….

 

1. παρέχει θρεπτικά συστατικά

2. νοστιμεύει το φαγητό

3. αυξάνει τον κορεσμό

4. προλαμβάνει τη δυσκοιλιότητα

5. βοηθάει στην απορρόφηση των λιποδιαλυτών βιταμινών (A,D,E,K)

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Ρεβυθοκεφτέδες

Υλικά 1 κούπα ρεβύθια 1/3 κούπας ελαιόλαδο 2 κ.γ. κύμινο 1 κγ σκόρδο 2 λεμόνια στημένα ξύσμα από 2 λεμόνια 1/2 ματσάκι μαϊντανό 6-8 κ.σ 

Τραχανά με κοτόπουλο

Σούπα τραχανά με κοτόπουλο, μια παραδοσιακή συνταγή, εύκολη, γρήγορη και θρεπτική… ΥΛΙΚΑ (για 4 μερίδες )   600γρ φιλέτο κοτόπουλου κομμένο σε κυβάκια 1 λίτρο

Σουφλέ σπανάκι

Εύκολο, γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο σουφλέ σπανάκι με τυρί και γαλοπούλα… Ιδανικό για αρχάριους…. Υλικά  8 φέτες ψωμί ολικής 1000γρ σπανάκι 1 κρεμμύδι 4 φέτες