Ξεκινα με πρωινο

proino1

Το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό. Για να είναι ισορροπημένο θα πρέπει να παρέχει στον οργανισμό πρωτεΐνες, λίγο λίπος, υδατάνθρακες, καθώς και σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Είναι ιδανικό να τρώμε υδατάνθρακες, για να γεμίσουμε τις αποθήκες ενέργειας για την υπόλοιπη μέρα. Για αυτό το λόγο να επιλέγετε προϊόντα ολικής αλέσεως, διότι σας κρατάνε για αρκετή ώρα χορτάτους και διατηρούν σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Ρεβυθοκεφτέδες

Υλικά 1 κούπα ρεβύθια 1/3 κούπας ελαιόλαδο 2 κ.γ. κύμινο 1 κγ σκόρδο 2 λεμόνια στημένα ξύσμα από 2 λεμόνια 1/2 ματσάκι μαϊντανό 6-8 κ.σ 

Τραχανά με κοτόπουλο

Σούπα τραχανά με κοτόπουλο, μια παραδοσιακή συνταγή, εύκολη, γρήγορη και θρεπτική… ΥΛΙΚΑ (για 4 μερίδες )   600γρ φιλέτο κοτόπουλου κομμένο σε κυβάκια 1 λίτρο

Σουφλέ σπανάκι

Εύκολο, γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο σουφλέ σπανάκι με τυρί και γαλοπούλα… Ιδανικό για αρχάριους…. Υλικά  8 φέτες ψωμί ολικής 1000γρ σπανάκι 1 κρεμμύδι 4 φέτες