Χαλαρωσε, τρως τοσο γρηγορα!!

Έχεις παρατηρήσει ποτέ πόσο χρόνο χρειάζονται οι αδύνατοι άνθρωποι για να ολοκληρώσουν ένα γεύμα τους; Η φίλη μου ήταν πάντα η τελευταία! Για να τελειώσει το γεύμα της, χρειαζόταν περίπου 45 λεπτά! Μας έβγαζε εκτός εαυτού! Από την άλλη η οικογένεια της…την χαρακτήριζαν τρελή. Λέγανε, είναι το κουτάβι του σπιτιού για να αποφύγει το μάζεμα του τραπεζιού ή να αποφύγει να πλύνει τα πιάτα!

Μερικά χρόνια αργότερα συνειδητοποίησα ότι η αργή κατανάλωση του φαγητού της είναι το μυστικό της κομψότητας της….

Οι περισσότεροι άνθρωποι τρώνε πολύ γρήγορα και, ως αποτέλεσμα, παίρνουν πάρα πολλές θερμίδες πριν συνειδητοποιήσουν ότι έφαγαν αρκετά. Χρειάζονται περίπου 20 λεπτά από τη στιγμή που θα αρχίσεις να τρως, για να επεξεργαστεί ο εγκέφαλό αυτήν την πληροφορία και να στείλει το σήμα για ένα αίσθημα πληρότητας.

Η βίαια – γρήγορη ​​διατροφή θέλει αρκετό χρόνο για να ενεργοποιήσει το σήμα στον εγκέφαλό σας ότι είστε γεμάτοι. Και η αίσθηση της πλήρους μεταφράζεται σε τρώει λιγότερο.

Πρόσφατη έρευνα που παρουσιάστηκε σε μια ημερίδα της Βορειοαμερικανικής Ένωσης για τη Μελέτη της Παχυσαρκίας έδειξε ότι οι υπέρβαροι άνδρες και γυναίκες έλαβαν λιγότερες θερμίδες όταν επιβράδυναν το ρυθμό με τον οποίο κατανάλωναν το φαγητό τους. Και μια πρόσφατη ιαπωνική μελέτη που περιελάμβανε 1.700 νεαρές γυναίκες κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η κατανάλωση φαγητού με πιο αργό ρυθμό είχε ως αποτέλεσμα να νιώθεις χορτάτος νωρίτερα και έτσι να καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες στο γεύμα.

Πηγή : “Does Slower Eating Rate Reduce Food Intake? Results of an Empirical Test,” presented at annual meeting of the North American Association for the Study of Obesity, Las Vegas, Nov. 14-18, 2004. Surgery, Sept. 1981; 90: 446-55.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΨΑΡΙΟΥ

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΩΝ

Τι είναι τα αντιοξειδωτικά ;   Ο οργανισμός διαθέτει ενδογενείς και εξωγενείς αμυντικούς μηχανισμούς κατά του οξειδωτικού στρες. Ενδογενείς μηχανισμοί είναι διάφορα ένζυμα και πρωτεΐνες,

ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟ ΣΤΡΕΣ

  Το οξειδωτικό στρες προκαλείται από την αυξημένη συγκέντρωση ελευθέρων ριζών στον οργανισμό. Οι ελεύθερες ρίζες είναι προϊόντα του φυσιολογικού μεταβολισμού δηλαδή απελευθερώνονται φυσιολογικά στον