Τροφές για υγιές και λαμπερό δέρμα

Όλοι μας θέλουμε να έχουμε ένα δέρμα που ακτινοβολεί υγεία, γι΄αυτό εξάλλου ξοδεύουμε χρόνο και χρήμα για την περιποίησή του. Εκτός όμως από τα προϊόντα και τις θεραπείες που εφαρμόζονται εξωτερικά μπορούμε να βοηθήσουμε το δέρμα μας να δείχνει υγιές και με την βοήθεια της διατροφής. Κανένα τρόφιμο από μόνο του δεν μπορεί να παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το δέρμα. Είναι λοιπόν σημαντικό να φροντίζουμε για ποικιλία στη διατροφή μας επιλέγοντας τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων.

 

 

Τα βασικά θρεπτικά συστατικά για την υγεία του δέρματος είναι:

 

  • Βιταμίνη Ε (πηγές πρόσληψης της είναι το ελαιόλαδο, τα φυτικά έλαια και οι ξηροί καρποί)

  • Βιταμίνη C (φρουτα και λαχανικά)

  • Βιταμίνη Α (συκώτι, καρότα, μπρόκολο, αυγά και μπιζέλια)

  • Σελήνιο (καρύδια, κρέας, ψάρια και θαλασσινά)

  • Ψευδάργυρος (κόκκινο κρέας, πουλερικά, ψάρια και δημητριακά ολικής)

  • Ω-3 λιπαρά οξέα (σολομος, σαρδέλες και σκουμπρί)

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

Η διατροφή παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην επίτευξη καλού ύπνου. Τα μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας αποτελούν το ιδανικό διατροφικό μοντέλο

Κολοκύθα

Η κολοκύθα είναι ένα από τα ευρέως αναπτυγμένα λαχανικά. Ανήκει στην οικογένεια Cucurbitaceae και ο καρπός της χαρακτηρίζεται από χρυσοκίτρινη έως πορτοκαλί σάρκα, ανάλογα με

ΑΚΜΗ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Η ακμή είναι μία χρόνια φλεγμονώδης νόσος των τριχοσμηγματογόνων μονάδων που εμφανίζεται κατά κύριο λόγο στην εφηβική ηλικία και έχει ως αποτέλεσμα βλάβες όπως  φαγέσωρες,