Τρεφομαι και Ζω Υγιεινα

mikra_syxna_geymata2

Έρευνες δείχνουν ότι άτομα που καταναλώνουν μικρά και τακτικά γεύματα τείνουν να έχουν χαμηλότερο βάρος σε σχέση με άτομα τα οποία δεν καταναλώνουν συχνά γεύματα κατά την διάρκεια της ημέρας. Ακολουθώντας ένα ισορροπημένο πρόγραμμα μικρών και συχνών γευμάτων, μπορείτε να διατηρήσετε βάρος σας σταθερό, εφοδιάζοντας τον οργανισμό σας ενέργεια καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Η διαδικασία της αλλαγής

Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφίμων

mesogeiaki2

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ

Νηστεία ονομάζεται η εκούσια ή ακούσια αποχή από τροφή (άλλως ασιτία). Κυρίως ο όρος αυτός χρησιμοποιείται από πολλούς λαούς για την εκούσια αποχή σε ορισμένες

Pancakes με γιαουρτι και βρωμη

  Υλικά : (για 2 μερίδες)   2κσ στραγγιστό γιαούρτι  2 αυγά 6-8κσ νιφάδες βρώμης αλεσμένες στο μπλέντερ  Ψήνετε σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο ελαιόλαδο,

Skip to content