Φαντασου πως εισαι στο τελος της διαδρομης….

Πολλοί άνθρωποι ξεκινούν μια καινούρια συνήθεια, ένα χόμπι, αλλάζουν την διατροφή τους για να βελτιώσουν την ψυχική – πνευματική τους υγεία, να δουν το σώμα τους να αλλάζει και να αποκτήσουν ξανά την χαμένη τους αυτοπεποίθηση.

Περιμένουν σε σύντομο χρονικό διάστημα να δουν θεαματικά αποτελέσματα και να καταρρίψουν συνήθειες που είχε το σώμα τους τόσα χρόνια….

Αρχίζουν να ανησυχούν, να φοβούνται και τέλος να θυμώνουν με τον ίδιο τους τον εαυτό.

Και αρχίζουν οι δικαιολογίες….

«Μήπως κάτι δεν πάει καλά»

«Μου είναι δύσκολο να συνεχίσω»

«Μένω μόνος»

«Δεν έχω χρόνο να ετοιμάζω όλα τα γεύματα»

«Τρώω συχνά από έξω»

«Δεν μπορώ να ετοιμάζω πρωινό, με καθυστερεί στην δουλειά μου»

«Δεν μπορώ να τρώω σε τακτά διαστήματα»

«Δεν μπορούσα να πω όχι»

«Δεν μπορώ να μην πιώ αλκοόλ, το αλκοόλ με χαλαρώνει»

«Αφού δεν έχασα τώρα, κόλλησα και δεν θα τα χάσω ποτέ»

«Το έχω ξανακάνει στο παρελθόν και απέτυχε»

«Πήγα γυμναστήριο και τώρα δεν μπορώ να περπατήσω»

«Φεύγω διακοπές τώρα, θα σταματήσω και θα ξεκινήσω μετά»

«Από Δευτέρα ξεκινάω ξανά …..και αυτή η Δευτέρα δεν έρχεται ποτέ»

Οι άνθρωποι απογοητεύονται γρήγορα και τα παρατούν τόσο εύκολα…!

«Δεν μπορούν» λένε και μένουν σε μια καρέκλα βλέποντας την ζωή τους να κυλάει χωρίς να κάνουν τίποτα όμορφο για εκείνους.

  • Τι θα πει δεν μπορείς;
  • Γιατί το αναβάλλεις για αύριο;
  • Εκείνη η μέρα ίσως να μην έρθει ποτέ!

Θα λάμψεις μόνο όταν εσύ ο ίδιος το αποφασίσεις!

Πίστεψε το! Μπορείς να τα καταφέρεις!

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Κορτικοστεροειδή ή αλλιώς Κορτιζόνη

Τα κορτικοστεροειδή ή κορτικοειδή συνθετικά φάρμακα, βοηθούν στην αντιμετώπιση πολλών φλεγμονωδών νοσημάτων, καθώς και νοσημάτων του ανοσοποιητικού συστήματος. Χρησιμοποιούνται ευρέως για την αντιμετώπιση φλεγμονών, σε

Μπιφτέκια Ψαριού

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 Σύμμαχοι Κατά του Στρές

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την