ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ ΓΛΥΚΙΣΜΑ

Σπιτικό γλύκισμα με κουβερτούρα και ζαχαρούρο, ιδανικό για την απογευματινή σας λιγούρα!

Συνδυαστε το με ένα φρέσκο φρούτο της επιλογή σας….

 

Τι θα χρεαστείτε:

 

250γρ κουβερτούρα 96%

1 ζαχαρούχο

200γρ φυστίκια αιγίνης

200γρ κράνμπερι χωρίς ζάχαρη

100γρ αμύγδαλα

 

Εκτέλεση :

  1. Λιωνουμε τη κουβερτούρα και προσθέτουμε το ζαχαρούχο.
  2. Μόλις ομογενοποιηθεί το μίγμα, ρίχνουμε τους ξηρούς καρπούς και τα αποξηραμένα φρούτα.
  3. Απλώνουμε πάνω σε αντικολλητικό χαρτί.
  4. Τοποθετούμε απο πάνω αντικολλητικό χαρτί και με ένα πλάστη, ισιώνουμε το μίγμα.
  5. Αφήνουμε να παγώσει στο ψυγείο τουλάχιστον 1μέρα.

Καλή σας όρεξη!!!!

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται

Θηλασμός

Ο θηλασμός αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο σίτισης για τα βρέφη έως 6 μηνών και έχει οφέλη τόσο για το βρέφος οσο και για την ιδια

Διατροφή και γυναικεία υπογονιμότητα

Η λήψη υδατανθράκων υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων οδηγούν σε παχυσαρκία και ινσουλινοευαισθησία που σε συνδυασμό με την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας

Διατροφη και Εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση είναι η διαδοχική 12μηνη διακοπή της εμμηνορρυσίας της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της απώλειας της δραστηριότητας των ωοθυλακίων των ωοθηκών. Συνήθως εμφανίζεται στις