ω-3 λιπαρά οξέα

Τα ω-3 λιπαρά οξέα ανήκουν στην κατηγορία των απαραίτητων λιπαρών οξέων για τον οργανισμό. Αυτό σημαίνει ότι δε συντίθενται βιοχημικά στον οργανισμό μας και πρέπει να ληφθούν μέσω της διατροφής.

 

Ποιοι είναι οι λόγοι για να εντάξουμε τα ω-3 λιπαρά στην διατροφή μας;

 

  1. Μειώνουν τον κίνδυνο εκδήλωσης ψυχικών διαταραχών, άγχος, κατάθλιψη ή μειώνουν τα συμπτώματα τους.
  2. Βελτιώνουν την υγεία των ματιών, προστατεύοντας από παθήσεις όπως εκφύλιση της ώχρας της κηλίδας.
  3. Βελτιώνουν καρδιαγγειακούς δείκτες όπως τα τριγλυκερίδια, τη LDL χοληστερόλη και την αρτηριακή πίεση.
  4. Έχουν αντικαρκινική δράση, κυρίως στον καρκίνο του παχέος εντέρου, του προστάτη και του μαστού.
  5. Βελτιώνουν την υγεία των οστών και των αρθρώσεων.

 

Πηγές ω-3 λιπαρών οξέων:

  • Σολομός
  • Σκουμπρί
  • Ρέγγα
  • Κολιός
  • Γαύρος
  • Σαρδέλες
  • Τόνος
  • Μπακαλιάρος
  • Χτένια
  • Γαρίδες

 

Φυτικές πηγές ω-3 λιπαρών οξέων:

  • Λιναρόσπορος
  • Καρύδια
  • Καρύδια πεκάν
  • Σουσάμι

Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά:

  • Κουνουπίδι
  • Λαχανάκια Βρυξελλών
  • Χειμερινή κολοκύθα
  • Μύρτιλα
  • Μούρα
  • Μάνγκο

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Κορτικοστεροειδή ή αλλιώς Κορτιζόνη

Τα κορτικοστεροειδή ή κορτικοειδή συνθετικά φάρμακα, βοηθούν στην αντιμετώπιση πολλών φλεγμονωδών νοσημάτων, καθώς και νοσημάτων του ανοσοποιητικού συστήματος. Χρησιμοποιούνται ευρέως για την αντιμετώπιση φλεγμονών, σε

Μπιφτέκια Ψαριού

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 Σύμμαχοι Κατά του Στρές

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την