Μεσογειακη διατροφη

mesogeiaki2

Η μεσογειακή διατροφή χαρακτηρίζεται από υψηλή πρόσληψη φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών. Άλλο ένα χαρακτηριστικό της είναι η συχνή κατανάλωση ψαριών και ένα ποτήρι κρασί την ημέρα. Είναι αρκετά χαμηλή σε κορεσμένα λίπη, επεξεργασμένα τρόφιμα και ιδιαίτερα την ραφιναρισμένη ζάχαρη. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτός ο τύπος δίαιτας είναι υψηλός σε αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ουσίες – οι οποίες μειώνουν τις φλεγμονές στους ιστούς του σώματος, που συσσωρεύονται με την πάροδο του χρόνου. Η χρόνια φλεγμονή αναγνωρίζεται ως βασικός παράγοντας καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου και διαβήτη. Επίσης, δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι καρκίνοι μπορούν να εξαπλωθούν πιο εύκολα.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Ρεβυθοκεφτέδες

Υλικά 1 κούπα ρεβύθια 1/3 κούπας ελαιόλαδο 2 κ.γ. κύμινο 1 κγ σκόρδο 2 λεμόνια στημένα ξύσμα από 2 λεμόνια 1/2 ματσάκι μαϊντανό 6-8 κ.σ 

Τραχανά με κοτόπουλο

Σούπα τραχανά με κοτόπουλο, μια παραδοσιακή συνταγή, εύκολη, γρήγορη και θρεπτική… ΥΛΙΚΑ (για 4 μερίδες )   600γρ φιλέτο κοτόπουλου κομμένο σε κυβάκια 1 λίτρο

Σουφλέ σπανάκι

Εύκολο, γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο σουφλέ σπανάκι με τυρί και γαλοπούλα… Ιδανικό για αρχάριους…. Υλικά  8 φέτες ψωμί ολικής 1000γρ σπανάκι 1 κρεμμύδι 4 φέτες