Μεσογειακη διατροφη

mesogeiaki2

Η μεσογειακή διατροφή χαρακτηρίζεται από υψηλή πρόσληψη φρούτων, λαχανικών και ξηρών καρπών. Άλλο ένα χαρακτηριστικό της είναι η συχνή κατανάλωση ψαριών και ένα ποτήρι κρασί την ημέρα. Είναι αρκετά χαμηλή σε κορεσμένα λίπη, επεξεργασμένα τρόφιμα και ιδιαίτερα την ραφιναρισμένη ζάχαρη. Όλοι γνωρίζουμε ότι αυτός ο τύπος δίαιτας είναι υψηλός σε αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ουσίες – οι οποίες μειώνουν τις φλεγμονές στους ιστούς του σώματος, που συσσωρεύονται με την πάροδο του χρόνου. Η χρόνια φλεγμονή αναγνωρίζεται ως βασικός παράγοντας καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου και διαβήτη. Επίσης, δημιουργεί ένα περιβάλλον όπου οι καρκίνοι μπορούν να εξαπλωθούν πιο εύκολα.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Δυσπεψία και διατροφή 

Ο όρος δυσπεψία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το αίσθημα πόνου ή δυσφορίας που έχει ένα άτομο στην περιοχή της κοιλιάς, κυρίως στο στομάχι. Η δυσπεψία

Προπονηση, τι να φαω?

Όσο μεγαλώνουμε η μυϊκή μας μάζα αρχίζει να μειώνεται και ταυτόχρονα γίνεται πιο δύσκολο και να την αυξήσουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν μυς

Γευματα στην παραλια

Η αγαπημένη δραστηριότητα όλων το καλοκαίρι είναι το μπάνιο στη θάλασσα!    Μια μέρα στην παραλία πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα σνακ για

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται