Κουρκουμάς

Θρεπτική αξία

Ο κουρκουμάς αποτελεί ένα φυσικό βότανο και μπαχαρικό όπου η ένταξη του στην διατροφή μας μπορεί να ενισχύσει την υγεία μας χάρη στην αντιοξειδωτική και αντιφλεγμονώδη δράση του. 

1 κουταλάκι του γλυκού σκόνη κουρκουμά περιέχει:

  •  9,5 kcal 
  • 0,1g λίπος 
  • 2g υδατάνθρακες, εκ των οποίων τα σακχαρα 0,1g, 
  • φυτικές ίνες 0,7g 
  • πρωτεΐνη 0,29g. 

Επίσης περιέχει βιταμίνες E, C, Νιασίνη και Παντοθενικό οξύ. Συγκεκριμένα μια κουταλιά της σούπας περιέχει:

  •  26% των ημερήσιων αναγκών μαγγανίου
  • 16% ημερήσιου σιδήρου
  •  5% ημερήσιου καλίου
  • 3% της καθημερινής βιταμίνης C.

 

Οφέλη στον οργανισμό

  • Αντιμετώπιση Φλεγμονωδών Νόσων του Εντέρου (ΙΦΝΕ).
  • Δράση ενάντια στον καρκίνο.Η κουρκουμίνη συμβάλει στην καταστολή της ανάπτυξης καρκινικών κυττάρων.
  • Καρδιοπροστατευτική δράση, μέσω της μείωση των επιπέδων της LDL, της ολικής χοληστερόλης και των τριγλυκεριδίων, τη μείωση της ευαισθησίας LDL χοληστερόλης στην υπεροξείδωση των λιπιδίων, της αναστολή της συσσωμάτωσης των αιμοπεταλίων και της πρόληψη σχηματισμού θρομβώσεων. 
  • Δράση ενάντια στον διαβήτη
  • Προληψη νευροεκφυλιστικων ασθενειών. Η κουρκουμίνη βοηθάει στην διατήρηση της πρωτεϊνικής ομοιόστασης προστατεύοντας τον οργανισμό μας απο την γήρανση κάνοντας την αποτελεσματική στην πρόληψη ασθενειών όπως η νόσος Alzheimer, η νόσος Parkinson και η σκλήρυνση κατά πλάκας.
  • Δράση ενάντια στις ρευματικές παθήσεις, λόγω της αντιφλεγμονώδους δράσης της.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Προπονηση, τι να φαω?

Όσο μεγαλώνουμε η μυϊκή μας μάζα αρχίζει να μειώνεται και ταυτόχρονα γίνεται πιο δύσκολο και να την αυξήσουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν μυς

Γευματα στην παραλια

Η αγαπημένη δραστηριότητα όλων το καλοκαίρι είναι το μπάνιο στη θάλασσα!    Μια μέρα στην παραλία πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα σνακ για

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται

Θηλασμός

Ο θηλασμός αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο σίτισης για τα βρέφη έως 6 μηνών και έχει οφέλη τόσο για το βρέφος οσο και για την ιδια