ΚΑΣΤΑΝΑ

Αν και τα κάστανα ανήκουν στην μεγάλη ομάδα των ξηρών καρπών, διαφέρουν σε πολλά οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και συστατικά με την κατηγορία αυτή.

Η περιεκτικότητά τους σε θρεπτικά συστατικά διαφοροποιείται ελαφρώς ανάλογα με την ποικιλία, την προέλευση, την συντήρηση, τον χρόνο αποθήκευσης και τη μέθοδο επεξεργασίας.

Παρόλα αυτά, ενώ τα κάστανα είναι πλούσια σε θερμίδες, συγκριτικά με τους υπόλοιπους ξηρούς καρπούς αποδίδουν λιγότερες θερμίδες.

 

  • Τα 100 γρ. κάστανα αποδίδουν 170 θερμίδες, σε αντίθεση με άλλους ξηρούς καρπούς(φιστίκια, αμύγδαλα) που αποδίδουν 570 θερμίδες.
  • Είναι πλούσια σε νερό φτάνει το 48%.
  • Αποτελούν καλή πηγή υδατανθράκων.
  • Καλή πηγή πρωτεϊνών.
  • Περιέχουν 2,7% λιπαρά ανα 100γρ.
  • Περιέχουν βιταμίνες του συμπλέγματος Β και συγκεκριμένα, Β1 και Β2 που βοηθά στην ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.
  • Περιέχουν βιταμίνη C που ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα.
  • Περιέχουν φολλικό οξύ, μία βιταμίνη απαραίτητη για την παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων.
  • Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο και μαγνήσιο, σίδηρο, νάτριο, κάλιο και φώσφορο.
  • Αποτελούν πηγή φλαβονοειδών και φαινολών.

 

Πόσο ωφελούν την υγεία μας;
  1. Προλαμβάνουν και βοηθούν στην αντιμετώπιση των καρδιαγγειακών παθήσεων και των εκφυλιστικών νοσημάτων.
  2. Συνιστούν καλή επιλογή για έγκυες, καθώς το φολλικό οξύ που περιέχουν βοηθάει στην ανάπτυξη του κεντρικού νευρικού συστήματος του εμβρύου.
  3. Βοηθούν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος.
  4. Βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του νευρικού συστήματος.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Η διαδικασία της αλλαγής

Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης ποσότητας τροφίμων

mesogeiaki2

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ

Νηστεία ονομάζεται η εκούσια ή ακούσια αποχή από τροφή (άλλως ασιτία). Κυρίως ο όρος αυτός χρησιμοποιείται από πολλούς λαούς για την εκούσια αποχή σε ορισμένες

Pancakes με γιαουρτι και βρωμη

  Υλικά : (για 2 μερίδες)   2κσ στραγγιστό γιαούρτι  2 αυγά 6-8κσ νιφάδες βρώμης αλεσμένες στο μπλέντερ  Ψήνετε σε αντικολλητικό τηγάνι με ελάχιστο ελαιόλαδο,

Skip to content