Η διαδικασία της αλλαγής

Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή
ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης
ποσότητας τροφίμων από αυτήν που πραγματικά έχει ανάγκη και ως συνήθως
χαμηλότερης ποιότητας.

 

Η κακή διατροφή οδηγεί :
• στην εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος,
• στην συρρίκνωση του μυϊκού ιστού,
• σε μια επιδερμίδα θαμπή χωρίς ελαστικότητα,
• σε οστά που χάνουν την πυκνότητα τους και εμφανίζουν σημάδια οστεοπόρωσης και
• σε αύξηση του σωματικού βάρους του σώματος.

Αλλάζοντας κάποιες συνήθειες σας και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μπορείτε
να πετύχετε μεγάλες αλλαγές στην ζωή σας! Άλλωστε, η αλλαγή του τρόπου διατροφής δεν είναι μόνο θέμα απώλειας κιλών αλλά
πολύ περισσότερο είναι θέμα υγείας.

Tips for success:

– Γυμναστείτε καθημερινά.
– Φάτε τα σωστά φαγητά στις σωστές μερίδες.
– Κοιμηθείτε καλά.
– Επικεντρωθείτε στο στόχο σας.

Ήρθε η ώρα να πετύχετε την αλλαγή που εσείς θέλετε!

Διατροφή και άσκηση πάνε μαζί!

Ένα βήμα είναι! Τίποτε παραπάνω!

Ένα βήμα πιο κοντά σας!

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΨΑΡΙΟΥ

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΩΝ

Τι είναι τα αντιοξειδωτικά ;   Ο οργανισμός διαθέτει ενδογενείς και εξωγενείς αμυντικούς μηχανισμούς κατά του οξειδωτικού στρες. Ενδογενείς μηχανισμοί είναι διάφορα ένζυμα και πρωτεΐνες,

Οξειδωτικο_στρες

ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟ ΣΤΡΕΣ

  Το οξειδωτικό στρες προκαλείται από την αυξημένη συγκέντρωση ελευθέρων ριζών στον οργανισμό. Οι ελεύθερες ρίζες είναι προϊόντα του φυσιολογικού μεταβολισμού δηλαδή απελευθερώνονται φυσιολογικά στον