Η διαδικασία της αλλαγής

Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή
ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης
ποσότητας τροφίμων από αυτήν που πραγματικά έχει ανάγκη και ως συνήθως
χαμηλότερης ποιότητας.

 

Η κακή διατροφή οδηγεί :
• στην εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος,
• στην συρρίκνωση του μυϊκού ιστού,
• σε μια επιδερμίδα θαμπή χωρίς ελαστικότητα,
• σε οστά που χάνουν την πυκνότητα τους και εμφανίζουν σημάδια οστεοπόρωσης και
• σε αύξηση του σωματικού βάρους του σώματος.

Αλλάζοντας κάποιες συνήθειες σας και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μπορείτε
να πετύχετε μεγάλες αλλαγές στην ζωή σας! Άλλωστε, η αλλαγή του τρόπου διατροφής δεν είναι μόνο θέμα απώλειας κιλών αλλά
πολύ περισσότερο είναι θέμα υγείας.

Tips for success:

– Γυμναστείτε καθημερινά.
– Φάτε τα σωστά φαγητά στις σωστές μερίδες.
– Κοιμηθείτε καλά.
– Επικεντρωθείτε στο στόχο σας.

Ήρθε η ώρα να πετύχετε την αλλαγή που εσείς θέλετε!

Διατροφή και άσκηση πάνε μαζί!

Ένα βήμα είναι! Τίποτε παραπάνω!

Ένα βήμα πιο κοντά σας!

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Ρεβυθοκεφτέδες

Υλικά 1 κούπα ρεβύθια 1/3 κούπας ελαιόλαδο 2 κ.γ. κύμινο 1 κγ σκόρδο 2 λεμόνια στημένα ξύσμα από 2 λεμόνια 1/2 ματσάκι μαϊντανό 6-8 κ.σ 

Τραχανά με κοτόπουλο

Σούπα τραχανά με κοτόπουλο, μια παραδοσιακή συνταγή, εύκολη, γρήγορη και θρεπτική… ΥΛΙΚΑ (για 4 μερίδες )   600γρ φιλέτο κοτόπουλου κομμένο σε κυβάκια 1 λίτρο

Σουφλέ σπανάκι

Εύκολο, γρήγορο, ελαφρύ και νόστιμο σουφλέ σπανάκι με τυρί και γαλοπούλα… Ιδανικό για αρχάριους…. Υλικά  8 φέτες ψωμί ολικής 1000γρ σπανάκι 1 κρεμμύδι 4 φέτες