Η διαδικασία της αλλαγής

Η διατροφή των ανθρώπων έχει αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Η μεγάλη παραγωγή
ποικιλίας τροφίμων έχει παρασύρει το σύγχρονο άνθρωπο στην κατανάλωση μεγαλύτερης
ποσότητας τροφίμων από αυτήν που πραγματικά έχει ανάγκη και ως συνήθως
χαμηλότερης ποιότητας.

 

Η κακή διατροφή οδηγεί :
• στην εξασθένιση του ανοσοποιητικού συστήματος,
• στην συρρίκνωση του μυϊκού ιστού,
• σε μια επιδερμίδα θαμπή χωρίς ελαστικότητα,
• σε οστά που χάνουν την πυκνότητα τους και εμφανίζουν σημάδια οστεοπόρωσης και
• σε αύξηση του σωματικού βάρους του σώματος.

Αλλάζοντας κάποιες συνήθειες σας και υιοθετώντας έναν υγιεινό τρόπο ζωής, μπορείτε
να πετύχετε μεγάλες αλλαγές στην ζωή σας! Άλλωστε, η αλλαγή του τρόπου διατροφής δεν είναι μόνο θέμα απώλειας κιλών αλλά
πολύ περισσότερο είναι θέμα υγείας.

Tips for success:

– Γυμναστείτε καθημερινά.
– Φάτε τα σωστά φαγητά στις σωστές μερίδες.
– Κοιμηθείτε καλά.
– Επικεντρωθείτε στο στόχο σας.

Ήρθε η ώρα να πετύχετε την αλλαγή που εσείς θέλετε!

Διατροφή και άσκηση πάνε μαζί!

Ένα βήμα είναι! Τίποτε παραπάνω!

Ένα βήμα πιο κοντά σας!

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Δυσπεψία και διατροφή 

Ο όρος δυσπεψία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το αίσθημα πόνου ή δυσφορίας που έχει ένα άτομο στην περιοχή της κοιλιάς, κυρίως στο στομάχι. Η δυσπεψία

Προπονηση, τι να φαω?

Όσο μεγαλώνουμε η μυϊκή μας μάζα αρχίζει να μειώνεται και ταυτόχρονα γίνεται πιο δύσκολο και να την αυξήσουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν μυς

Γευματα στην παραλια

Η αγαπημένη δραστηριότητα όλων το καλοκαίρι είναι το μπάνιο στη θάλασσα!    Μια μέρα στην παραλία πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα σνακ για

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται