Γιορτινες συμβουλες …

Έφυγε ο Νοέμβρης και επιτέλους έφτασε ο μήνας που αγαπούν μικροί και μεγάλοι!

Ένας παραμυθένιος μήνας, γεμάτος φωτάκια, αγάπη και δώρα!

Μυρίζει παντού κανέλα, μοσχοκάρυδο & μέλι….είναι ο μήνας των γλυκών, ο τελευταίος του χρόνου είναι ο αγαπημένος μας Δεκέμβρης.

Τέτοιες μέρες, η πιο συχνή ερώτηση που ακούω από τους πελάτες μου είναι:

«Τι θα φάμε τα Χριστούγεννα;».

Αυτήν  την περίοδο οι πειρασμοί είναι πολλοί…. Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, μπισκότα  και δίπλες είναι λίγα από τα καλούδια των Χριστουγέννων!

Η αύξηση του βάρους τα Χριστούγεννα είναι πολύ συχνό φαινόμενο..

Για να διατηρήσετε στο βάρος σας, ακολουθήστε το ωράριο των γευμάτων σας κανονικά και υιοθετήστε κάποιες από τις παρακάτω συμβουλές :

Τρώμε με προγραμματισμό  και μετρό και όχι σαν να μην υπάρχει αύριο!

🎄 Ξεκινήστε με ένα χορταστικό πρωινό!

🎄Μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα σνακ.

🎄Επιλέξτε ένα ελαφρύ γεύμα για το βράδυ.

🎄 Τις γιορτινές μέρες,  το ένα κυρίως γεύμα της ημέρας θα είναι  «βαρύ», άρα επιλέξτε τα υπόλοιπα γεύματα της ημέρας να είναι χαμηλότερα σε θερμίδες.

🎄 Εφαρμόστε τον «κανόνα» μην τσιμπάτε από το τραπέζι γιατί δε θα καταλάβετε πόσο τρώτε.

🎄 Γεμίστε το μισό σας πιάτο πρώτα με λαχανικά. Τα λαχανικά είναι φτωχά σε θερμίδες και οι φυτικές ίνες που περιέχουν επιφέρουν γρηγορότερα τον κορεσμό.

🎄Στη συνέχεια γεμίστε το πιάτο σας με ¼  κρέας και ¼  του πιάτου συνοδευτικό ρύζι ή πατάτα ή λαχανικά ή ότι εσείς επιθυμείτε.

🎄 Προσπαθήστε να αποφύγετε την πέτσα από τα κρέατα «είναι νόστιμη αλλά και πλούσια σε λιπαρά» .

🎄Αποφύγετε τις  παχιές σάλτσες και τα τηγανιτά.

🎄 Σταματήστε το φαγητό μόλις αρχίσετε να χορταίνετε. Χρειάζονται 20 λεπτά  για να φθάσει το σήμα του κορεσμού από το στομάχι στον εγκέφαλο.

🎄Και μετά το φαγητό; 3-4 κουταλάκια γλυκό θα σας ικανοποιήσουν… ναι ναι!!! Υπάρχει και η αυριανή μέρα!

🎄Μην  διακοσμήσετε τα τραπέζια με γλυκά, το τσιμπολόγημα θα είναι αναπόφευκτο!

2-3 μικρά γλυκάκια αυτές τις μέρες κανέναν  δεν θα βλάψουν….

🎄 Καταναλώστε με μέτρο το αλκοόλ.

Μη ξεχνάτε πως όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ, τόσο περισσότερες οι θερμίδες του. H προσθήκη αναψυκτικού αυξάνει το θερμιδικό περιεχόμενο.

🎄 Μείνετε δραστήριοι! Μην κάθεστε μόνο στον καναπέ… προσπαθήστε να βγείτε έξω για βόλτα, για περπάτημα, για ψώνια, για χορό!

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Θηλασμός

Ο θηλασμός αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο σίτισης για τα βρέφη έως 6 μηνών και έχει οφέλη τόσο για το βρέφος οσο και για την ιδια

Διατροφή και γυναικεία υπογονιμότητα

Η λήψη υδατανθράκων υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων οδηγούν σε παχυσαρκία και ινσουλινοευαισθησία που σε συνδυασμό με την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας

Διατροφη και Εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση είναι η διαδοχική 12μηνη διακοπή της εμμηνορρυσίας της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της απώλειας της δραστηριότητας των ωοθυλακίων των ωοθηκών. Συνήθως εμφανίζεται στις

Εγκυμοσύνη και διατροφή

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια ιδιαίτερη περίοδο στην ζωη της κάθε γυναίκας. Σε αυτή την περίοδο οι διατροφικές ανάγκες της εγκύου είναι αυξημένες, γι αυτο και