Γιατί πρέπει να τρώω συχνά γεύματα;

 

 Η πιο συνηθισμένη διατροφική συνήθεια όλων είναι τα σνακ που καταναλώνουμε μεταξύ των γευμάτων. Η ποικιλία είναι τόσο μεγάλη που ακόμα και ο πιο απαιτητικός μπορεί να ικανοποιηθεί. Η συνήθεια του να καταναλώνει κανείς σνακ (γλυκά ή αλμυρά) μεταξύ των γευμάτων του δεν είναι κακή, ούτε ανθυγιεινή, αλλά εξαρτάται από την επιλογή και την ποιότητα του σνακ.

Τα ενδιάμεσα γεύματα θα πρέπει να είναι ολογοθερμιδικά μέχρι 200 θερμίδες αλλά και περισσότερες ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες του καθενός. Επιπλέον, η θερμιδική πρόσληψη του πρωινού και του σνακ θα πρέπει να φτάνει το 1/3 των συνολικών ημερήσιων ενεργειακών αναγκών μας. Ταυτόχρονα το «καλό» σνακ είναι προτιμότερο να περιέχει φυτικές ίνες για καλύτερο κορεσμό και ταυτόχρονα και πρωτεΐνη, όπως το τυρί ή το γιαούρτι ή το γάλα για καλύτερο έλεγχο του σακχάρου του αίματος με αποτέλεσμα να μας κρατήσει περισσότερο χορτάτους. Τέλος δεν θα πρέπει να περιέχει πολύ αλάτι ή ζάχαρη.

Οι κύριοι λόγοι για την κατανάλωση σνακ είναι: 

  1. Μειώνουν την όρεξη. Καταναλώνοντας ένα σνακ βοηθάτε τον οργανισμό σας να αποφύγει την υπερκατανάλωση φαγητού στο κύριο γεύμα που θα ακολουθήσει. Επομένως, να αποφεύγετε να μείνετε για αρκετές ώρες νηστικοί και να επιλέγετε μικρά και υγιεινά σνακ που θα σας χορτάσουν προσωρινά.
  2. Μας γεμίζουν ενέργεια. Τα ενδιάμεσα γεύματα δεν μας προσφέρουν μόνο ενέργεια αλλά συμβάλλουν και στη διατήρηση του σακχάρου του αίματος σε σταθερά επίπεδα. Όταν τα επίπεδα σακχάρου ξεκινήσουν να μειώνονται νιώθουμε ατονία και δεν μπορούμε να ανταπεξέλθουμε στις καθημερινές μας δραστηριότητες. Επομένως ένα μικρό αλλά θρεπτικό σνακ θα βοηθήσει ώστε να παραμείνουμε γεμάτοι ενέργεια.
  3. Μας παρέχουν θρεπτικά συστατικά. Ένα υγιεινό σνακ δεν παρέχει μόνο ενέργεια αλλά και θρεπτικά συστατικά που αποτελούν το κλειδί για την διατροφή και την υγεία μας, όπως είναι τα μέταλλα, οι βιταμίνες και τα αντιοξειδωτικά. Σε περίπτωση που θελήσετε κάποιο σνακ που δεν είναι τόσο θρεπτικό, όπως ένα μικρό γλυκό, δεν χρειάζεται να νιώθετε τύψεις, απλώς να προτιμάτε τα περισσότερα από τα ενδιάμεσα γεύματα σας να είναι με λίγες θερμίδες και πλούσια σε θρεπτικά συστατικά.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Θηλασμός

Ο θηλασμός αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο σίτισης για τα βρέφη έως 6 μηνών και έχει οφέλη τόσο για το βρέφος οσο και για την ιδια

Διατροφή και γυναικεία υπογονιμότητα

Η λήψη υδατανθράκων υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων οδηγούν σε παχυσαρκία και ινσουλινοευαισθησία που σε συνδυασμό με την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας

Διατροφη και Εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση είναι η διαδοχική 12μηνη διακοπή της εμμηνορρυσίας της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της απώλειας της δραστηριότητας των ωοθυλακίων των ωοθηκών. Συνήθως εμφανίζεται στις

Εγκυμοσύνη και διατροφή

Η εγκυμοσύνη αποτελεί μια ιδιαίτερη περίοδο στην ζωη της κάθε γυναίκας. Σε αυτή την περίοδο οι διατροφικές ανάγκες της εγκύου είναι αυξημένες, γι αυτο και