Γευματα στην παραλια

Η αγαπημένη δραστηριότητα όλων το καλοκαίρι είναι το μπάνιο στη θάλασσα! 

 

Μια μέρα στην παραλία πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα σνακ για να παραμένουμε δραστήριοι και γεμάτοι ενέργεια. 

Σνακ για την παραλία

  • φρούτα εποχής 
  • sticks λαχανικών, που είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και περιέχουν επαρκείς ποσότητες νερού.
  • αποξηραμένα φρούτα
  • ανάλατους ξηρούς καρπούς
  • σπιτικό τοστ ή μπαγκέτα ή τορτίγια με ψωμί ολικής και υλικά της αρεσκείας σας
  • μπάρες με δημητριακά ολικής άλεσης, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς. 
  • βραστό ή ψητό καλαμπόκι 

 

Και αν έχεις ξεχάσει να ετοιμάσεις το ψυγειάκι σου …. 

μπορείς να προμηθευτείς από την παραλία (beach bar) γιαούρτι με φρούτα / γιαούρτι με ξηρούς καρπούς / σαλάτα εποχής χωρίς ντρέσινγκ / κρύο σάντουιτς

 

Σνακ που πρέπει να αποφεύγουμε 

  • κρεατικά, καθώς μπορούν να χαλάσουν λόγω των συνθηκών στην παραλία
  • λιπαρά φαγητά 

 

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

ΜΠΙΦΤΕΚΙΑ ΨΑΡΙΟΥ

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΕΣ

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την

Ο ΠΟΛΥΤΙΜΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΩΝ

Τι είναι τα αντιοξειδωτικά ;   Ο οργανισμός διαθέτει ενδογενείς και εξωγενείς αμυντικούς μηχανισμούς κατά του οξειδωτικού στρες. Ενδογενείς μηχανισμοί είναι διάφορα ένζυμα και πρωτεΐνες,

ΟΞΕΙΔΩΤΙΚΟ ΣΤΡΕΣ

  Το οξειδωτικό στρες προκαλείται από την αυξημένη συγκέντρωση ελευθέρων ριζών στον οργανισμό. Οι ελεύθερες ρίζες είναι προϊόντα του φυσιολογικού μεταβολισμού δηλαδή απελευθερώνονται φυσιολογικά στον