Δροσερο σοκολατενιο πρωινο

μους-αβοκαντο-300x300

Τι θα χρειαστείτε:

  • 1 ώριμο αβοκάντο
  • 2 ώριμες μπανάνες
  • 2 κουταλιές της σούπας κακάο
  • 1-2  κουταλιές της σούπας μέλι
  • 100γρ γιαούρτι ή 120ml φλυτζάνι γάλα χαμηλών λιπαρών ( και φυτικό)

Εκτέλεση :

Ανακατεύεται καλά όλα τα υλικά σας στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν μία λεία και ομοιόμορφη μους σοκολάτας.

Απολαύστε το σκέτο σαν ένα υγιεινό γλύκισμα ή …..

προσθέστε τριμμένους ξηρούς καρπούς, μούσλι, τριμμένη καρύδα, τριμμένο μπισκότο, φρέσκα κόκκινα φρούτα.

Θρεπτικό  τόσο για το πρωινό ή το απογευματινό σας ανάλογα την διάθεση σας!

Enjoy it!

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται

Θηλασμός

Ο θηλασμός αποτελεί τον ιδανικότερο τρόπο σίτισης για τα βρέφη έως 6 μηνών και έχει οφέλη τόσο για το βρέφος οσο και για την ιδια

Διατροφή και γυναικεία υπογονιμότητα

Η λήψη υδατανθράκων υψηλού γλυκαιμικού δείκτη και η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων οδηγούν σε παχυσαρκία και ινσουλινοευαισθησία που σε συνδυασμό με την έλλειψη φυσικής δραστηριότητας

Διατροφη και Εμμηνόπαυση

Εμμηνόπαυση είναι η διαδοχική 12μηνη διακοπή της εμμηνορρυσίας της γυναίκας, η οποία είναι αποτέλεσμα της απώλειας της δραστηριότητας των ωοθυλακίων των ωοθηκών. Συνήθως εμφανίζεται στις