apoleia_varous2

Απωλεια βαρους

Ο φυσιολογικός ρυθμός απώλειας βάρους δεν είναι μόνο θέμα διατροφικού προγράμματος. Πρόκειται για έναν διαρκή τρόπο ζωής που περιλαμβάνει μακροπρόθεσμες αλλαγές στις διατροφικές συνήθειες και την σωματική άσκηση.

Πως όμως μπορούμε να βοηθήσουμε το σώμα μας να χάσει βάρος? Μπορεί να έχετε δοκιμάσει πολλές δίαιτες στο παρελθόν χωρίς να έχουν δώσει το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμείτε. 

Κάποια βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε είναι:

  • Για αρχή θα πρέπει να γίνει ενεργειακό έλλειμμα μέσα στην ημέρα, δηλαδή να τρώτε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίτε. Ο πιο εύκολος τρόπος να γίνει αυτό είναι η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας. Λίγο παραπάνω περπάτημα στην καθημερινότητα σας ή ακόμα και 10-15’ λεπτά ελαφριά αερόβια άσκηση κάθε μέρα είναι ιδανικά. 
  • Ο καλός ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στον έλεγχο του βάρους. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν δεν κοιμόμαστε σωστά αυξάνεται η επιθυμία φαγητού κατά τις βραδινές ώρες και συνήθως είναι τρόφιμα με κενές θερμίδες. 
  • Φτιάξτε το πρόγραμμα της ημέρας σας και ετοιμάστε τα γεύμα σας από το προηγούμενο βράδυ. Έτσι θα ξέρετε τι ακριβώς θα φάτε και θα είναι πιο εύκολο να ελέγξετε τον εαυτό σας για τυχόν ατασθαλίες. 
  • Επέλεξε να βάλεις τα αγαπημένα σου φρούτα με ξηρούς καρπούς ως σνακ και συνδίασε καλά τα γεύματα σου με πρωτεΐνη και σαλάτα και μια αμυλώδη τροφή. 
  • Τέλος δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη θαυματουργή δίαιτα που μπορείτε να ακολουθήσετε για κάποιο διάστημα και να φτάσετε στο επιθυμητό βάρος. Το κάθε άτομο είναι μοναδικό και οι διατροφικές του απαιτήσεις εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες. Με το να ακολουθήσετε μια στερητική δίαιτα πολύ πιθανόν να νιώσετε πιο έντονη ψυχική κούραση και να “χαλασετε” την δίαιτα πιο εύκολα. Σε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, όλα τα τρόφιμα είναι επιτρεπτά και πάντα με μέτρο. 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Σχετικά άρθρα

γιατί δεν χάνω κιλά

Γιατί δεν χάνω κιλά;

Την ερώτηση “γιατί δεν χάνω κιλά;” πρέπει να την έχει αναφωνήσει ίσως και ο τελευταίος κάτοικος της χώρας. Γιατί όμως; Μερικές φορές παρόλο που θέλουμε

pancakes με βρώμη

Pancakes με βρώμη

Τα Pancakes με βρώμη είναι ένα υπέροχο, γευστικό και γλυκό πρωινό ή σνακ. Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τα στερούμαστε και μετά να ζηλεύουμε

διατροφή στον θηλασμό

Η διατροφή στον θηλασμό

Η διατροφή στον θηλασμό εκτός από μοναδική εμπειρία σύνδεσης με το νεογέννητο είναι και σπουδαία από θρεπτικής άποψης. Ο θηλασμός είναι αναμφισβήτητα το καλύτερο δώρο

μηλόπιτα με βρώμη και μέλι

Μηλόπιτα με βρώμη και μέλι

Σπιτική ζεστή μηλόπιτα με βρώμη που μας θυμίζει μαμά! Η μηλόπιτα είναι ένα γλυκό που μυρίζει χειμώνα και δίνει απόλαυση χωρίς τύψεις. Ο συνδυασμός μήλου

Κορτιζόνη και κορτικοστεροειδή

Η Κορτιζόνη και οι παρενέργειες της

Η κορτιζόνη είναι μια στεροειδής ορμόνη, της οποίας η δραστική της μορφή στον ανθρώπινο οργανισμό ονομάζεται κορτιζόλη. Η φαρμακευτική κορτιζόνη, είναι η απαραίτητη θεραπεία για