5 λόγοι να βάλουμε τα φρούτα στην ζωή μας

mikra_syxna_geymata2

Η ωφελιμότητα των φρούτων στη διατροφή μας δεν χωρά αμφισβήτηση. Όλα τα φρούτα μας προσφέρουν θρεπτικά συστατικά. Το θερμιδικό τους περιεχόμενο είναι μικρό και η υψηλή τους  περιεκτικότητας σε φυτικές ίνες και νερό, τα κατατάσσει σε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής πυκνότητας, δηλαδή  λίγες θερμίδες αποδίδουν πολλά θρεπτικά συστατικά.

Γιατί λοιπόν είναι τόσο υγιεινά τα φρούτα και για ποιο λόγο αξίζει να τα εντάξουμε στην διατροφή μας;

  1. Περιέχουν πληθώρα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών
  2. Περιέχουν φυτικά ή φυτοχημικά συστατικά, όπου μερικά από αυτά έχουν αντιοξειδωτική δράση, που βοηθούν στη μείωση της καταστροφής των κυτταρικών μεμβρανών.
  3. Κάποια από τα φυτοχημικά αυξάνουν τα ένζυμα που προστατεύουν το ήπαρ.
  4. Οι πολυφαινόλες που περιέχουν κάποια φρούτα(σταφύλια), με την αντιοξειδωτική τους δράση, επιβραδύνουν ή αναστέλλουν την κυτταρική βλάβη που προκαλούν οι ελεύθερες ρίζες. Προστατεύουν τις αρτηρίες, μειώνοντας τη δημιουργία θρόμβων, τις αρρυθμίες και τη στένώσή τους και μειώνουν την οξείδωση της LDL χοληστερόλης που προκαλεί την αθηροσκλήρωση.
  5. Μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης πολλών χρόνιων ασθενειών, όπως παχυσαρκίας, καρδιαγγειακών και κάποιων μορφών καρκίνου.

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Δυσπεψία και διατροφή 

Ο όρος δυσπεψία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το αίσθημα πόνου ή δυσφορίας που έχει ένα άτομο στην περιοχή της κοιλιάς, κυρίως στο στομάχι. Η δυσπεψία

Προπονηση, τι να φαω?

Όσο μεγαλώνουμε η μυϊκή μας μάζα αρχίζει να μειώνεται και ταυτόχρονα γίνεται πιο δύσκολο και να την αυξήσουμε. Οι περισσότεροι άνθρωποι αρχίζουν να χάνουν μυς

Γευματα στην παραλια

Η αγαπημένη δραστηριότητα όλων το καλοκαίρι είναι το μπάνιο στη θάλασσα!    Μια μέρα στην παραλία πρέπει να συνοδεύεται και από τα κατάλληλα σνακ για

Συναισθηματική vs Πραγματική πείνα

1) Πως θα αναγνωρίσουμε την συναισθηματική πείνα. Πόλλες φορές αναζητάμε φαγητό σε καταστάσεις άγχους ή συναισθηματικής πίεσης ως ανακούφιση. Η κατανάλωση αυτή του φαγητού ονομάζεται