10 λόγοι να εντάξετε το περπάτημα στην ζωη σας

Το περπάτημα αποτελεί σημαντική άσκηση για το σώμα μας και μπορεί να γίνει εύκολα από τον καθένα. Θεωρείται απαραίτητη τόσο για όσους κάνουν δουλειά γραφείου και έχουν γενικότερα μία καθιστική ζωή, όσο και για τους ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας που δεν έχουν τη δυνατότητα πολλών εναλλακτικών δραστηριοτήτων για να ασκήσουν το σώμα τους. 

Το περπάτημα προσφέρει σημαντικά οφέλη στην υγεία καθώς επηρεάζει όλα τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού.

  1. Επηρεάζει το καρδιαγγειακό σύστημα προκαλώντας αγγειοδιαστολή και καλύτερη αιμάτωση όλων των ιστών. 
  2. Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων.
  3. Μειώνει την αρτηριακή πίεση. 
  4. Αυξάνει το επίπεδα της HDL (καλής) χοληστερόλης και μειώνει τα επίπεδα της LDL (κακής) χοληστερόλης. 
  5. Συμβάλλει στην απώλεια βάρους. 
  6. Βοηθάει τα άτομα που πάσχουν από οστεοπόρωση, διότι γυμνάζει και ισχυροποιεί τους μύες των ποδιών με αποτέλεσμα να παρατηρούνται λιγότερο συχνά πτώσεις και κατάγματα, ενώ συμβάλλει και στην καλύτερη απορρόφηση του ασβεστίου, της βιταμίνης D και των άλλων μετάλλων και ιχνοστοιχείων.
  7. Είναι ωφέλιμο σε άτομα που πάσχουν από Σακχαρώδη διαβήτη, καθώς αυξάνει την κινητοποίηση της ινσουλίνης από τα β κύτταρα του παγκρέατος.
  8. Βοηθάει στην αντιμετώπιση των πόνων στην πλάτη, στην αρθρίτιδα και στους κιρσούς.
  9. Συμβάλλει στη μείωση του στρες και στην πρόληψη της κατάθλιψης.
  10. Συμβάλλει στην αντιμετώπιση της δυσκοιλιότητας και του καρκίνου του παχέος εντέρου. 

Share:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Διαβαστε επισησ

Κορτικοστεροειδή ή αλλιώς Κορτιζόνη

Τα κορτικοστεροειδή ή κορτικοειδή συνθετικά φάρμακα, βοηθούν στην αντιμετώπιση πολλών φλεγμονωδών νοσημάτων, καθώς και νοσημάτων του ανοσοποιητικού συστήματος. Χρησιμοποιούνται ευρέως για την αντιμετώπιση φλεγμονών, σε

Μπιφτέκια Ψαριού

ΥΛΙΚΑ  2 μεγάλα φιλέτα πέρκας κατεψυγμένα 1 μεγάλο κρεμμύδι 2 μέτρια κολοκύθια 1 μέτριο καρότο 2 σκελίδες σκόρδο 1 κ.τ.σ. μουστάρδα λίγο σέλινο αλάτι, πιπέρι,

4 Σύμμαχοι Κατά του Στρές

Σύμμαχοι σε αυτήν την προσπάθεια  κατά του οξειδωτικού στρες είναι: ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος (ρυθμίζει την ορμονική δραστηριότητα, μειώνει τον καρδιακό ρυθμό και την